جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

طراحي داخلي

شيك و مجلسي

طراحي داخلي

۴۳ بازديد

به آرك مايان خوش آمديد.ما مفتخر هستيم اعلام نماييم با دارا بودن كادري مجرب و حرفه اي در زمينه انواع طراحي داخلي از پروزه هاي اداري تا پروزه هاي شخصي و منازل و حتي پروزه هاي تجاري همچون رستوران و مغازه در خدمت شما عزيزان باشيم.به شما اين اطمينان را خواهيم داد كه با واگذاري پروژه طراحي دكوراسيون داخلي محيط مورد نظرتان به گروه آرك مايان هيچگاه پشيمان نخواهيد شد. براي شما طرحي نو و منحصر به فرد را خلق خواهيم كرد و در آن از تمام نقطه نظرات و سليقه هاي فردي شما نيز استفاده مي كنيم تا در نهايت طرحي كه پديدار مي شود هم مطابق با تمام استاندارد هاي روز دنيا باشد و هم بتواند به خوبي رضايت خاطر شما را به همراه داشته باشد.

دكوراسيون داخلي هميشه يكي از مهمترين دغدغه هاي طراحان بوده است.مهمترين فضاهاي عمومي كه بايد حتما درطراحي داخلي منزل به ان توجه ويزه اي شود اتاق پذيرايي يا نشيمن مي باشد.بعد از ان مي توان اهميت اتاق فعاليت هاي خانوادگي را در مبحث دكوراسيون داخلي منزل در رده بعدي قرار داد.بايد با دقت و توجه ساماندهي اين موارد صورت پذيرد.فضاهاي زندگي حتي وقتي مبلمان ان ها خوش تركيب و رسمي است بايد بتوانند براي خانواده و دوستان پيام اور مهمان نوازي باشد. در اين فضاهاست كه افراد بزرگسال و خردسال راحتي و آسايش و لميدن و غير رسمي بودن را طلب مي كنند.حتما بايد در طراحي داخلي منزل زمانيكه قرار است مبلمان ان را انتخاب نمايم به فاكتورهايي همچون خوش سبك بودن و در عين حال قابل استفاده بودن انها دقت لازم را داشته باشيم.
اگر در دكوراسيون داخلي منزل به گونه اي عمل كرده ايد كه خانه شما فاقد جايي است كه به طور مستقل به اوقات فراغت خود و بي پيراييگي اختصاص داشته باشد بهتر است به هر وسيله كه مي توانيد اتاق پذيرايي را كمي از حالت رسمي در آوريد و اين كاربري را در ان بگنجانيد.

نگران لوله كشي هاي قديمي و فرسوده خود نباشيد چرا كه اين خدمات نيز به صورت كاملا حرفه اي در گروه آرك مايان براي تمامي منازل كه در دستور بازسازي قرار گرفته اند انجام خواهد شد.معمولا در سمت حمام و دستشويي ها شاهد نم دار بودن ديوار ها هستيم كه اين مورد اگر در منزل شما نيز ديده شد به صورت كلي رفع  خواهد شد.صحبت از حمام و دستشويي شد در مرحله بعد به تعويض كلي كاشي ها و سراميك اين دو سرويس بهداشتي خواهيم پرداخت.

چيزي كه حتما بايد در بازسازي ساختمان به ان توجه كرد تعويض كلي پنجره هاي قديمي و آهني شما با پنجره هاي جديد دو جداره است.همچنين درب ورودي منزل را نيز با يك درب ضد سرقت كه هم شكيل تر بوده و هم داراي امنيت بالاتري است تعويض خواهيم كرد.حال نوبت به تغييراتي در سقف رسيده و اين بار براي شما از يك طرح بسيار زيباي سقف كاذب استفاده خواهيم كرد.در مرحله بعدي و  در نقطه مقابل سقف بايد كف سازي را نيز تعويض و از سراميك و يا پاركت برايتان استفاده نماييم.

يكي از مهمترين بخش هايي كه مي توان در مبحث طراحي و دكوراسيون داخلي گنجاند مبحث نور پردازي است. قطعا براي طراحي داخلي ويلا اگر بخواهيد به طرحي شيك و منحصر به فرد دست يابيد جدا از اينكه بايد از بهترين متريال ها در ساخت پروژه استفاده نماييد و همچنيني داراي طرحي هوشمندانه باششيد همچنين بايد از سبك هاي مدرن نور پردازي در پروژه خود نيز استفاده نماييد.اگر چراغ ها به شكل درست و در مكان مناسب نصب نشوند و اگر لوازم جانبي براي نور پردازي در دسترس نباشند چه بسا كه هدف گم شود و حاصل كار هم مطلوب طبع ما نباشد.يافتن نقطه ي مناسب براي هر منبع روشنايي و انتخاب درست لامپ و حباب و ساير اجزا همه در ايجاد حال و هواي نهايي موثر است و شما مي توانيد با استفاده از همين تكنيك طراحي داخلي ويلا  را به شكل بي نظيري در آوريد.

در واقع اهميت مبحث طراحي داخلي به اين حد است كه شما با طرحي كه ارائه مي دهيد روح و جان تازه اي به ان بنا خواهيد بخشيد .پس مي توان  اينگونه متصور شد كه كيفيت ايجاد شده در فضاي داخلي محيط چه از لحاظ ظاهري و چه از نظر عملكرد بر مي گردد به نوع طراحي داخلي كه قرار است براي آن محيط صورت پذيرد.اين تاثير مي تواند تا به انجا پيش رود كه حتي بروي نگرش و شخصيت و احوال دروني ما نيز تاثير گذار باشد.

در واقع با طراحي دكوراسيون داخلي كه براي محيط مورد نظرمان انجام مي دهيم  قصد داريم تا هر چه بيشتر و بهتر عملكرد فيزيكي و رواني افراد درون ان محيط را افزايش دهيم.اهميت اين موضوع امروزه كاملا در جوامع پيشرفته نمود پيدا كرده به طوري كه براي بهبود عملكرد كاركنان يك اداره حتما بخشي از طرح و نقشه اي كه براي ان در نظر خواهند گرفت باز مي گردد به تغييراتي كه بايد در زمينه طراحي داخلي محيط اعمال كنند.در اين راستا شركت طراحي داخلي آرك مايان با كادري مجرب و حرفه اي و همراه با ده ها سال تجربه موفق در بازار اماده ارارئه خدمات تخصصي به شما علاقه مندان و متقاضيان محترم مي باشد. اولين پيشنهاد ما اين است كه حتما به دفتر شركت مراجعه نماييد تا بتوانيد به صورت مستقيم از آخرين نمونه كارهاي ما ديدن نموده و حتي خودتان شخصا با دريافت مشخصات از ما مي توانيد بر سر پروژه ها حضور يافته و از نزديك شاهد طرح هايي باشيد كه براي ساير مشتريان خود طراحي و پياده سازي نموده ايم.براي هر طراحي مخصوصا اگر براي طراحي داخلي منزلباشد بايد هميشه سعي كنيم يك كانون تمركز در نظر بگيريم. گاه ممكن است كه كانون تمركز وجود نداشته باشد و در اينجا بايد طراح با فكري خلاقانه ان را ايجاد نمايد.در يك منزل مثلا در بخش اتاق هاي ان وقتي دچار چنين مشكلي مي شويم و خبري از كانون تمركز نيست بايد به عنوان نمونه فضاي نشستن را بر حول محور يك تابلوي نقاشي چشمگير و قابل توجه بچينيد.مي توانيد اگر قرار است اين كار را در فضاي نشيمن انجام دهيد توسط يك قاليچه كه داراي رنگ هاي درخشاني است فضاي گپ و گفت را مرز بندي نماييد.اگر در اتاق خواب مي خواهيد اين عمل را انجام دهيد معمولا از تخت خواب به عنوان نقطه كانوني استفاده مي شود.البته اگر فضاي اتاق خواب شما بزرگ است علاوه بر تخت خواب مي توانيد به دنبال يك نقطه كانوني ثانويه نيز باشيد.يكي از مكان هايي كه در طي روز معمولا ساعات زيادي را در ان سپري مي كنيم قطعا منزلمان مي باشد. مخصوصا كه بعد از يك روز كاري دوست داريم زماني كه به منزل مراجعه مي كنيم در نهايت آرامش بتوانيم به تجديد قواي خود پرداخته و حسي همراه با لذت و آسايش را تجربه نماييم.در اين بين داشتن طراحي داخلي منزل با توجه به  استانداردهاي روز دنيا مي تواند نقش مهمي را ايفا نمايد.چيدمان صحيح و استفاده از يك نور پردازي مناسب به همراه استفاده از طيف رنگ ها به صورت حيح در جايگاه خود مي توان به افراد در  آن محيط كمك فراواني در جهت رسيدن به آرامش خاطر بيشتر نمايد. در دكوراسيون داخلي منزل مي بايست توجه ويژه اي به جنبه هاي بصري محيط داشت.از رنگ و مدل مبلمان گرفته تا نوع كف پوشي كه به كار مي بريم و مدل و رنگ پرده و حتي رنگ ديوارها و… همه بايد با هم از يك هارموني استاندارد و هم خواني بهره ببرند.

يكي از مهمترين بخش هاي طراحي داخلي به گمان اكثر طراحان و دكوراتورها مربوط مي شود به مراكز درماني.در اين بخش مي خواهيم به مبحث طراحي داخلي مطب بپردازيم و اينكه بايد در اجراي اينگونه پروژه ها به چه نكاتي توجه داشته باشيم.همانگونه كه قبلا نيز اشاره كرديم هدف اصلي طراحي دكوراسيون داخلي در واقع اين است كه به بهترين شكل ممكن فضا را بهينه كرده و ميزان عملكرد انرا بالا ببرد .اما بعد از ان هم اشاره كرديم كه بايد بتواند علاوه بر موارد فوق  باعث زيبايي بصري شده و روحي متناسب با نوع فعاليت ان محيط به انجا بدهد. قسمت اول كه جز لاينفك هر پروزه طراحي است و بدون شك براي طراحي داخلي مطب اين موضوع از ديد طراحان نيز پنهان نخواهد ماند . اما بخش مهم و ويژه كار در واقع اينجا است كه چگونه روحي متناسب با محيط يك مطب ايجاد كنيم .

يكي از مكان هايي كه قطعا نوع طراحي و دكوراسيوني كه در ان به كار مي رود مي تواند به به شدت بر ميزان جذب مشتري تاثير گذار باشد قطعا محيط رستوران است. همه ما معمولا يك رستوران با كيفيت و با كلاس را از روي نماي بيروني و نوع دكوراسيوني كه درون ان انجام شده است شناسايي مي كنيم و بي انكه حتي يك بار غذاي آنرا تست كرده باشيم به صرف اينكه از طراحي با كلاس و شيكي درون ان استفاده شده است و در واقع طراحي داخلي رستوران به صورت مدرن مي باشد فكر مي كمنيم اين مي تواند بهترين گزينه براي خريد غذا باشد.

عواملي كه هميشه در يك پروزه طراحي و دكوراسيون مي توانند نقش بسيار تايين كننده اي داشته باشند جدا از نوع متريال هاي به كار رفته  موارد ي همچون رنگ و نور مي باشند . بله بارها نيز به اين موضوع اشاره داشته ايم كه نور و رنگ هر دو چشمان انسان را براحتي فريب مي دهند و يك طراح حرفه اي با توجه به اين خاصيت بايد به نحوي حرفه اي و دقيق بتوانيد در پروزه طراحي داخلي ويلا از اين دو عامل استفاده كرده تا در نهايت بتواند طرحي منحصر به فرد را ارائه دهد. البته نوع متريال نيز مي تواند تاثير گذار باشد اما جالب است بدانيد اگر محيط ما نور مناسب و رنگ اميزي همگوني نداشته باشد متريال هاي استفاده شده هر چقدر هم كه گران قيمت و لوكس باشند نمي توانند انطور كه مي بايست نما و جلوه خود را بروز دهند.پس قبل از هر چيز بايد به اين دو عامل توجه ويزه اي داشت.

هميشه براي رسيدن به طرحي نو نيزا نيست همه چيز را خراب كرده و از اول بسازيم.گاهي اوقات مي توان با هزينه اي بسيار كمتر و در مدت زمان بسيار كوتاه تري به انچه در ذهن داريم دست يابيم. در واقع در پروسه معماري و طراحي و دكوراسيون هميشه گزينه اخر تخريب بنا است اما يك گزينه قبل از ان وجود كه بازسازي ساختمان نام دارد. بله گاهي اوقات با كمي بازسازي مي توان به كل شكل و شاهر يك بنا را تغيير داد . البته اين كار مستلزم استفاده از گروهي مجرب  حرفه اي است تا بتوانند با كمترين هزينه ممكن بهترين تغييرات و بازسازي را در بنا و ساختمان مورد نظر شما پياده سازي نمايند.قطعا اگر شما هم به اصطلاح ساختماني قديمي و كلنگي داريد و از طرفي هم به دلايل اقتصادي و ديگر مسايل نمي خواهيد انرا كاملا تخريب نماييد بهترين كار ممكن اين است كه از يك شركت معماري و طراحي داخاي بخواهيد كه از ساختمان شما بازديد نمايند و طرح و نقشه هاي خود را براي بازسازي ساختمان شما عنوان كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.