پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

خط چشم

شيك و مجلسي

خط چشم

۱۸۹ بازديد

ست طراحي ناخن

با خريد محصول ست طراحي ناخن ديگر نيازي به هيچ گونه مهارت و تخصصي براي زيبا كردن ناخن هايتان ندارشته و همچنين نياز به صرف هزينه هاي گزاف براي رفتن به آرايشگاه را نيز نداريد، و تنها با صرف هزينه بسيار ناچيز و در عرض چند ثانيه مي توانيد بهترين و حرفه اي ترين طرح ها را بر روي ناخن هايتان بزنيد و زيبايي فوق العاده اي را به دستان خود هديه دهيد.
علاوه بر لاك طراحي ناخن ،كه با خلاقيت خودتان طرح ها را ايجاد مي كنيد، شما خانم ها با شابلون هاي موجود در مجموعه بي نظير ست كامل طراحي ناخن هم ميتوانيد ناخن هايتان را طراحي كنيد و دست هايتان را زيباتر و جذاب تر كنيد.

ست كامل طراحي ناخن salon expres

ست كامل طراحي ناخن salon expres

زيبايي ناخن ها تاثير بسيار زيادي در جذابيت خانم ها دارد و يكي از نكات ظريفي مي باشد كه اگر به آن توجه نشود زيبايي شما تكميل نمي باشد.با ست طراحي ناخن مي توانيد به راحتي و در منزل طرح هاي زيبايي بر روي ناخن هايتان بزنيد شك نكنيد كه زيبايي دستان شما فوق العاده بيشتر مي شود و همه دوستانتان محو زيبايي دستان شما مي شوند،و شما خانم ها ديگر نيازي به صرف زمان براي كشيدن طرح ها نداريد زيرا اين بسته شامل ۳۴ طرح جديد و بسيار شيك مي باشد.

ست طراحي ناخن هم بر روي ناخن خودتان قابل اجرا مي باشد هم بر روي ناخن مصنوعي، پس اگر ناخن هاي شكننده داريد و بلند نمي شوند مي توانيد عمل كاشت ناخن را انجام دهيد و سپس با ست طراحي، ناخن هايتان را طرح بزنيد،

ست طراحي ناخن

محتويات محصول شگفت انگيز ست طراحي ناخن

۱- اين محصول شگفت انگيز داراي ۵ شابلون با ۳۴ طرح متفاوت و زيبا مي باشد كه هر طرح جذابيت خاصي به دستان شما مي دهد.۲- داراي يك كارتك مخصوص ۳- يك صفحه مخصوص قرار گرفتن شابلون ها ۴-يك مهر مخصوص كه در تصوير زير تمام محتويات قابل مشاهده مي باشد.

ست طراحي ناخن

روش استفاده از ست كامل طراحي ناخن

استفاده از مجموعه ست طراحي ناخن بسيار راحت مي باشد و شما خانم ها بدون نياز به هيچ گونه مهارت و تخصصي در اين زمينه مي توانيد در عرض چند ثانيه مثل يك آرايش گر حرفه اي ناخن هايتان را به بهترين شكل طراحي كنيد، در مرحله ي اول ناخن هايتان را لاك بزنيد و در مرحله ي دوم طرح دلخواه خود را از بين ۳۴ طرح متنوع انتخاب كنيد و سپس شابلون را روي محل قرار گيري شابلون ها قرار دهيد و توجه داشته باشيد كه طرح مورد نظرتان در قسمت گودي صفحه ي طراحي قرار بگيرد و در مرحله ي سوم لاك مورد نظر خود را بر روي شابلون بزنيد و با كارتك موجود در ست طراحي ناخن لاك اضافي را از روي شابلون برداريد و در مرحله ي آخر مهر ناخن را بر روي شابلون و سپس بر روي ناخن خود بزنيد.

ست طراحي ناخن

مجموعه ست طراحي ناخن به شما اين امكان را مي دهد كه بر روي ناخن خود يا ناخن مصنوعي هزاران عكس را طراحي كنيد،جذابيت خود را در مجالس چندين برابر كنيد و از جذابيت دستان خود لذت ببريد.اين محصول طوري طراحي شده كه هم قابل استفاده در آرايشگاه ها و هم فابل استفاده براي افراد عادي در منزل مي باشد.فرصت را از دست ندهيد و هر چه زودتر با خريد اين مجموعه شگفت انگيز با صرف هزينه و زمان بسيار كم به جذابيت خودتان بيفزاييد و با دستان زيباي خود دلربايي كنيد.

محصولات مرتبط:   ناخن ژله اي  برچسب طراحي خط چشم لاك طراحي ناخن شابلون طراحي سايه چشم آموزش كاشت ناخن

 

نگين ناخن

همه خانم ها طرفدار زيبايي هستند و دوست دارند در مهماني ها و مجالس جذاب و زيبا باشند اما هميشه لازم نيست براي افزودن زيبايي و جذابيت وسيله هاي گران قيمت بخريد و يا هزينه هاي بالايي براي رفتن به سالن هاي زيبايي بپردازيد،ما به شما خانم ها محصول بسيار جالب و شگفت انگيز نگين ناخن x&d را پيشنهاد مي كنيم،شما با داشتن اين محصول مي توانيد ناخن هاي خودتان را به بهترين شكل طراحي كنيد و به زيبايي خود صد برابر اضافه كنيد،زيبايي ناخن ها نقش بسيار مهمي در زيبايي دستان و جذابيت و آراستگي شما دارد و شما خانم ها با صرف هزينه بسيار ناچيز مي توانيد جذاب شويد فقط بايد كمي ابتكار به خرج دهيد و طرح هاي جالبي روي ناخن هايتان بزنيد.

نگين ناخن

با محصول شگفت انگيز و بي نظير نگين ناخن x&d به راحتي در منزل ناخن هاي خودتان را مطابق سليقه خودتان تزيين كنيد.اين وسيله بي نظير براي خانم هايي كه ناخن هاي زيبايي دارند و دوست دارند ناخن هايشان را طرح زيبا بزنند،مناسب مي باشد.داشتن نگين ناخن شما را از رفتن به آرايشگاه و پرداخت هزينه هاي گزاف بي نياز مي كند.

نگين ناخن

ناخن در زيبايي و آراستگي شما خانم ها نقش بسيار زيادي دارد،اگر ناخن هاي خود را به صورت زيبا تزيين كنيد مي توانيد جذابيت و زيبايي خودتان را چندين برابر كنيد.با محصول شگفت انگيز نگين ناخن x&d طرح هاي جذاب را پياده سازي كنيد و در مهماني ها و مجالس بدرخشيد و دوستانتان را شگفت زده كنيد.

خانم هاي خوش سليقه و شيك پوش فرصت را از دست ندهيد و هر چه زودتر با خريد اين محصول شگفت انگيز و فوق العاده كاربردي،با هزينه بسيار ناچيز و در كمترين زمان طرح هاي هاي فوق العاده زيبا را بر ناخن هاي خود بزنيد و به همين راحتي به جذابيت و زيبايي خود بيفزاييد و متفاوت باشيد.

نگين ناخن

نگين ناخن جديدترين محصول در دنياي مد و فشن مي باشد با خريد نگين ناخن ،ناخن هاي شيك و زيبا داشته باشيد.زيبايي و آراستگي ناخن ها در برخورد ديگران با شما اثر مي گذارد و داشتن ناخن هاي زيبا يكي از نشانه هاي با سليقه بودن و شيك بودن مي باشد و با استفاده از نگين ناخن ديگران تصور مي كنند كه شما كاشت ناخن و يا كاشت ناخن قالب انجام داده ايد.
۷۰ درصد زيبايي به نكات ظريف بستگي دارد كه زيبايي ناخن يكي از اين نكات ظريف مي باشد كه بايد به آن توجه زيادي كرد.اگر بهتربن و گران قيمت ترين لباس را بپوشيد و بهترين آرايش را داشته باشيد اما ناخن هاي زيبا و جذاب نداشته باشيد زيبايي شما تكميل نخواهد بود و به چشم نمي آيد.

نگين ناخن

با كمي صبر و حوصله مي توانيد طرح هاي متفاوت و جالب را با استفاده از نگين ناخن ايكس اند دي بر روي ناخن خود انجام دهيد و زيبايي خود را در مجالس چندين برابر كنيد و متمايز باشيد.شك نكنيد كه اگر يكبار از نگين ناخن استفاده كنيد دوستانتان از شما خواهند پرسيد كه چطور طرح زيبا را پياده سازي كرديد و شما بايد در مورد اين محصول بي نظير برايشان توضيح دهيد.
قيمت مناسب،طرح هاي زيبا،كاركرد آسان از ويژگي هاي نگين ناخن x&d مي باشد.

نگين ناخن x&d

محصولات مرتبط لاك طراحي ناخن برچسب طراحي خط چشم و ناخن ژله اي

 

شابلون طراحي سايه چشم

همه خانم ها طرفدار آراستگي و زيبايي هستند و دوست دارند هميشه چهره اي جذاب و زيبا داشته باشند،در اين راستا آرايش چشم مهمترين و تاثير گذارترين عامل در جذابيت خانم ها به شمار مي رود،آرايش چشم اجزاي مختلفي دارد كه سايه چشم يكي از اجزاي مهم و جدايي ناپذير آن به شمار مي رود.شايد شما هم به دليل اينكه مهارت كافي در زمينه سايه چشم نداريد و همچنين وقت و هزينه كافي براي رفتن به آرايشگاه را نداريد در اين زمينه بي خيال شديد اما تاثير سايه چشم در جذابيت و زيبايي خانم ها  را صد در صد در چهره ديگران مشاهده كرده ايد.اگر با اين مسئله روبرو شده ايد ما با محصول آرايشي شگفت انگيز شابلون طراحي سايه چشم مشكل شما را حل كرده ايم.

سايه چشم

با استفاده از شابلون طراحي سايه چشم ،به راحتي و در عرض چند دقيقه مثل يك آرايشگر حرفه اي سايه چشم بزنيد و چشماني جذاب و خيره كننده را به عزيزانتان هديه دهيد.اين محصول آرايشي بي نظير محتوي ۱۴ عدد شابلون در ۱۴ طرح متنوع و زيبا و به همراه يك سي دي آموزشي تصويري جهت كاربرد بيشتر مي باشد.

طريقه استفاده از شابلون طراحي سايه چشم

شابلون سايه چشم ،سايه زدن را براي شما خانم ها بسيار راحت كرده است و كار با اين ابزار بسيار ساده مي باشد،در مرحله اول براي چشم ها زير سازي كنيد و در مرحله دوم شابلون با طرح دلخواه را در قسمت مورد نظر قرار دهيد و در مرحله آخر سايه مورد نطرتان را برروي شابلون زده و شابلون را برداريد و براي چشم ديگر همين مراحل را تكرار كنيد.

شابلون طراحي سايه چشم

همه خانم ها دوست دارند آرايش چشم هايشان مرتب و بدون نقص باشد اگر در متعادل سازي و قرينه سازي سايه چشم و ابرو مشكل داريد،با اين محصول بي نظير مشكل شما به طور كامل برطرف خواهد شد و مي توانيد در عرض چند دقيقه طرح زيبا و متقارن سايه چشم را پياده سازي كنيد و زيبايي و جذابيت چشمانتان را چندين برابر كنيد.

شابلون طراحي سايه چشم

خانم هاي باسليقه و با ذوق با اين ۱۴ شابلون با طرح هاي متنوع و زيبا،اين امكان براي شما فراهم شده كه با تركيب آنها بيش از ۱۴۰ مدل سايه زيبا و جذاب به سبك هاي اروپايي،خليجي،فانتزي و…. پياده سازي كنيد و بدون نياز به صرف هزينه هاي گزاف و ساعتها وقت براي رفتن به آرايشگاه زيبايي چشمان خود را چندين برابر كنيد.

شابلون طراحي سايه چشم

اگر قبل رفتن به مهماني و مجالس از اينكه ساعتها وقت خود را جلو آينه مي گذرانيد و در نهايت از آرايش چشم خود رضايت نداريد،رنج مي بريد و دوست داريد به صورت حرفه اي و مدرن سايه بزنيد پس فرصت را از دست ندهيد و با خريد اينترنتي شابلون طراحي سايه چشم مثل يك آرايشگر حرفه اي چشم هايتان را با طرح هاي زيبا و به روز سايه بزنيد.شك نكنيد كه با استفاده از اين ابزار بي نظير در مهماني و مجالس چشمانتان بسيار زيباتر و جذاب تر خواهد شد و مثل يك ستاره مي درخشد و همه دوستانتان شگفت زده خواهند شد.با ساده ترين ابزارها چشماني جذاب و گيرا داشته باشيد.

محصولات مرتبط ناخن ژله اي  برچسب طراحي خط چشم  لاك طراحي ناخن

 

 

 

لاك طراحي ناخن

اگر شما هم از طرفداران طراحي ناخن هستيد و دوست داريد ناخن هايتان را به سليقه خودتان طراحي كنيد،ما به شما محصول بي نظير لاك طراحي ناخن (Hot Designs) را پيشنهاد مي دهيم،هات ديزاين  يك وسيله بسيار محبوب مي باشد كه  كار طراحي ناخن را بسيار ساده و راحت كرده است.با اين ابزار مي توانيد انواع و اقسام طرح هاي مختلف را روي ناخن هايتان طراحي كنيد و زيبايي را به دستان خود هديه دهيد.

با لاك طراحي ناخن هم مي توانيد ناخن هايتان را لاك بزنيد و هم طراحي كنيد،در هر بسته ۶ عدد قلم طراحي ناخن با رنگ هاي بسيار زيبا و براق وجود دارد و هر قلم داراي دو سر مختلف جهت لاك زدن و طراحي مي باشد،با اين ابزار بي نظير مي توانيد هر طرحي كه در ذهنتان داريد به راحتي پياده سازي كنيد و هزاران نقش و فرنچ را به راحتي مي توانيد روي ناخن هاي خود مثل يك آرايشگر حرفه اي طراحي نماييد.

لاك طراحي ناخن

اگر به دنبال زيبايي دستان خود هستيد و از سادگي ناخن هايتان خسته شده ايد فرصت را از دست ندهيد و همين الان اقدام به خريد اين محصول بي نظير كنيد تا بدون مراجعه به سالن هاي زيبايي و صرف هزينه بالا،به راحتي و در منزل هر طرحي كه دوست داريد روي ناخن هايتان اجرا كنيد و هميشه بين دوستانتان جذاب و زيبا باشيد.

ويژگي هاي لاك طراحي ناخن Hot Designs 

۱-لاك طراحي ناخن به صورت ماژيكي طراحي شده تا بتوانيد به راحتي در دستان خود قرار دهيد و هر طرحي كه مد نظرتان مي باشد را طراحي كنيد.۲-در طراحي و رنگ بندي تنوع فوق العاده زيادي دارد و شما را حيرت زده خواهد كرد،مي توانيد هزاران طرح مختلف را انجام دهيد.۳- لاك طراحي ناخن شامل دو سر مختلف جهت لاك زدن و طراحي مي باشد.۴- در كمترين زمان و خيلي راحت خشك مي شود.۵-به ناخن ها و دست هايتان هيچ گونه ضرري نمي رساند،هيچ گونه مواد مضري ندارد.۶- قابل شست و شو مي باشد.۷-بر روي ناخن هاي طبيعي و هم مصنوعي مي توانيد هزاران مدل زيبا طراحي كنيد.

طراحي ناخن

در سال ۲۰۱۴ اين محصول برترين و پر فروش ترين محصول آرايشي در اروپا و آمريكا بوده و شما خانم هاي باسليقه ايراني مي توانيد هم اكنون اين ابزار بي نظير را با هزينه بسيار ناچيز از فروشگاه اينترنتي آتريسا خريداري نماييد.با طراحي ناخن به جذابيت خود بيفزاييد و با خلاقيت خودتان طرح هاي زيبا و جذابي را كه كه كسي تا به حال نمونه آن را نديده است، ايجاد نماييد و ديگران را شگفت زده كنيد.رنگ هاي لاك هات ديزاين بسيار شاد و زيباست و جلوه اي بي نظير به ناخن هاي شما هديه مي دهد،حتي مي توانيد به راحتي رنگ و طرح ناخنتان را با لباس هايتان ست كنيد و متفاوت باشيد.

طراحي ناخن

اگر از تكراري بودن ناخن هايتان خسته شده ايد و حوصله و وقت رفتن به آرايشگاه را نداريد اما گاهي دلتان مي خواهد خلاقيتي پياده كنيد و صفايي به ناخن هايتان بدهيد، پيشنهاد مي كنيم حتما محصول بي نظير هات ديزاين را تهيه كنيد و در منزل ناخن هايتان را لاك بزنيد و بعد به بهترين شكل طراحي كنيد.هات ديزاين طوري طراحي شده تا شما خانم ها به راحتي و در عرض چند ثانيه بتوانيد هر شكلي كه دوست داريد را پياده سازي كنيد.اين محصول با رنگ هاي زنده و استثنايي پوشش فوق العاده زيبايي به ناخن هاي شما مي دهد.

محصولات مرتبط ناخن ژله اي  برچسب طراحي خط چشم

 

 

برچسب طراحي خط چشم

خط چشم زيبا و حرفه اي، چشم هاي شما را بسيار زيباتر و جذاب تر مي كند و فرم و حالت بسيار زيبايي به آن مي دهد.خانم ها دوست دارنذ براي جذاب تر شدن چشم هايشان از خظ چشم استفاده كنند.

اگر در كشيدن خط چشم زيبا و حرفه اي، به مشكل مي خوريد و در قرينه سازي و متعادل سازي خط چشم مشكل داريد و دلتان مي خواهد هميشه مثل يك آرايشگر حرفه اي خط چشم بكشيد تا چشماني جذاب و گيرا داشته باشيد،ما براي شما يك محصول شگفت انگيز و بي نظير برچسب طراحي خط چشم را در نظر گرفته ايم.

خط چشم

با تهيه اين محصول فوق العاده شگفت انگيز و بي نظير، مي توانيد با هزينه اي بسيار ناچيز و در كوتاهترين زمان مثل يك آرايشگر حرفه اي خط چشم بكشيد و چشماني بسيار زيبا و جذاب ذاشته باشيد و لذت ببريد.

خط چشم

با تهيه اين محصول ارزشمند ديگر نيازي به يادگيري طراحي خط چشم نداريد و تنها در چند دقيقه مي توانيد زيباترين و حرفه اي ترين خظ چشم را بكشيد و زيبايي چشمان خود را چنذين برابر كنيد و شاهد چشم هاي بسيار جذاب خود باشيد.

در هر بسته برچسب طراحي خط چشم ۴ طرح مختلف وجود دارد

با تهيه اين محصول ارزشمند و بي نظير مي توانيد تاتوهاي بسيار زيبا را به صورت موقت و چند روزه،با سرعت عمل بالا و بدون درد و عوارض و همچنين ضد آب داشته باشيد.

طرز استفاده از برچسب طراحي خط چشم

ابتدا هر مدل خط چشمي كه مورد پسندتان مي باشد را از بين چهار مدل كه داخل اين محصول وجود دارد انتخاب كنيد و سپس مدل مورد نظر خود را برش دهيد و برچسب روي آن را برداريد و با دقت پشت چشمان خود بچسبانيد.

به همين راحتي مي توانيد چشمان خود را به زيباترين و جذاب ترين مدل آرايش كنيد و زيباترين چهره را داشته باشد.خط چشم

آموزش پاك كردن خط چشم

براي پاك كردن تاتو مي توانيد از شير پاك كن استفاده كنيد، به اين صورت كه مقداري از شير پاك كن را روي سطح پوست بماليد و بعد از ۱۰ ثانيه به آرامي طرح را از روي پوست پاك نماييد و اين مراحل را تا زمانيكه طرح از روي پوستتان كامل پاك نشده، تكرار كنيد.

 با اين ابزار بي نظير تبديل به يك آرايشگر حرفه اي مي شويد چشماني جذاب و زيبا خواهيد داشت

با هزينه بسيار ناچيز و در منزل خط چشم حرفه اي بكشيد با خط چشم حرفه اي متمايز باشيد

در عرض چند دقيقه بهترين و زيباترين خط چشم را بكشيد تاتو بسيار زيبا و چند روزه داشته باشيد

بدون نياز به يادگيري طراحي،مثل آرايشگر حرفه اي خط چشم بكشيد مناسب براي تمام خانم هاي با سليقه و شيك

محصولات مرتبط ناخن ژله اي

 


ناخن هاي زيبا و بلند موجب زيبايي و خوش حالت شدن دستها مي شوند. شما خانم هاي مشكل پسند و خوش سليقه اگر به دنبال زيبايي دستان خود هستيد اين فرصت استثنايي را از دست ندهيد و با تهيه محصول بي نظير ناخن ژله اي هميشه ناخن هاي زيبا داشته باشيد و بروز و جذاب باشيد.

ناخن ژله اي

همه افراد از داشتن ناخن هاي سالم، زيبا و خوش فرم لذت مي برند،اما براي داشتن ناخن هاي زيبا و سالم بايد تمام نكات لازم را بدانيم و رعايت كنيم و مشكلات بسيار دارد.اكثرا وقت و شرايطش را ندارند. اصلا نگران نباشد ما براي شما محصول بي نظير ناخن ژله اي  را تهيه و در فروشگاه اينترتي آتريسا قرار داده ايم.با ناخن ژله اي كلكسيون زيبايي شما خانم ها تكميل خواهد شد و همه مجذوب زيبايي دستان شما خواهند شد.

براي كاشت ناخن ديگر نيازي به آرايشگاه و صرف زمان و هزينه نداريد و به راحتي در منزل و در كمترين زمان مي توانيد بهترين ناخن ها را داشته باشيد.

ناخن ژله اي

اگر به دنبال زيبايي دستان خود هستيد و مي خواهيد بدون صرف هزينه و وقت براي رفتن به آرايشگاه،ناخن هاي زيبا و جذاب داشته باشيد هر چه زودتر اقدام به خريد اين محصول بي نظير كنيد.شك نكنيد كه با خريد ناخن ژله اي، ديگران را مجذوب زيبايي خود مي كنيد و هميشه منحصر به فرد هستيد.

طرز استفاده:

به راحتي و بدون نياز به چسب ناخن مي توانيد ناخن ژله اي را روي ناخن هاي خود قرار دهيد و چند دقيقه با سشوار روي آن بگيريد تا محكم شود.و به دستان شما زيبايي ببخشد.

همه خانم ها طرفدار زيبايي هستند و دوست دارند هميشه زيبا و جذاب باشند.اين نكته را نبايد فراموش كرد كه در زيبايي بايد به همه جزئيات توجه داشت و آخرين چيزي كه در زيبايي خانم ها بسيار مهم مي باشد ناخن هاي زيبا و مرتب مي باشد،پس اگر از آن دسته از خانم هايي هستيد كه در زيبايي خود به همه جزئيات توجه داريد حتما اين نكته را در نظر داشته باشيد كه دستهايتان با ناخن هاي سالم،زيبا و خوش فرم  بسيار زيباتر و جذاب تر مي شود و زيبايي شما را كامل تر ميكند.

ناخن ژله اي

اگر شما هم از اينكه جنس ناخن هايتان سست بوده و دير به دير بلند مي شوند و بعد از بلند شدن ميشكند ناراحت هستيد،ما با معرفي محصول بي نظير و شگفت انگيز ناخن ژله اي مشكل شما را حل كرده ايم.

ناخن ژله اي

استفاده از چسب ناخن باعث آسيب رساندن به ناخن ها مي شود، اما با ناخن ژله اي به راحتي و بدون استفاده از چسب فقط با گرم كردن با سشوار، ناخن هاي شما محكم مي شود و شما نياز به هيچ گونه مهارت و تخصصي براي زيبا كردن ناخن هايتان نداريد به راحتي و بدون رفتن به آرايشگاه بهترين ناخن ها را داشته باشيد.

فرصت را از دست ندهيد و هر چه سريعتر با خريد محصول بي نظير ناخن ژله اي،هميشه ناخن هاي خوش فرم و زيبا داشته باشيد و هميشه متمايز باشيد.

محصولات مرتبط برچسب طراحي خط چشم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.