پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

آتليه عكاسي كودك

۲۱۰ بازديد

عكس هايي زيبا در آتليه تخصصي كودك نيل استوديو

 

با افتخار اعلام مي داريم كه آتليه تخصصي كودك نيل استوديو در تمام ايام هفته پذيراي حضور گرم شما عزيزان مي باشد.در زير مي خواهيم به چند برتري استفاده از اتليه نيل استوديو نسبت به ساير رقبا بپردازيم :

۱-نيل استوديو يك آتليه تمام تخصي صرفا براي كودكان بوده و تمام زير ساخت هاي به كار رفته در آن بر اين اساس طراحي و ساخته شده است.تجهيزات به كار رفته و تمام دكورها متناسب با كودكان مي باشد.

۲-چون اكثر كودكان در حالت لخت عكس مي گيرند بنابر اين از تجهيزات گرمايشي مناسب ي در استوديو استفاده شده تا كودك دلبند شما در طول مدتي كه در حال عكس گرفتن است دچار سرما خوردگي نشود.

آتليه تخصصي كودك

 

3-در كف تمام محيط آتليه از كف پوش هايي استفاده كرده ايم كه امكان آسيب ديدن كودك شما را به هر دليل از بين مي برد و اگر كودكتان اتفاقي بروي زمين خورد  هيچگونه آسيبي به آن نخواهد رسيد.

۴-از مهمترين خصوصيات آتليه تخصصي كودك نيل استوديو وجود دكورهاي كاملا طبيعي است كه همين امر باعث شده روحي تازه به عكس هاي شما دهد.

۵-بهترين اديتورها در كادر فني ما قرار دارند تا عكس هاي شما را اگر نياز بود در محيط فتوشاپ به صورت كاملا حرفه اي اديت و ويرايش نمايند.

۶-چون عكاسي كودك نياز به اسباب و لوازم خاصي دارد سعي كرده ايم تا كليه لوازم مورد نياز را تهيه و به صورت رايگان رد استوديو قرار دهيم.از جمله انواع لباس ها و كلاه ها و اسباب بازي ها و ساير لوازم تزييني جزيي از اين لوازم هستند.

 

آتليه تخصصي كودك

معمولا عكاسي كودك داراي سختي هاي خاص خود است.بايد بتوانيد با كودك مقابلتان به هر نحو كه شده در اين فرصت كوتاه ارتباطي صميمانه بر قرار نماييد تا در نهايت بتوانيد عكس هايي با كيفيت  و زيبا از او بگيريد. البته شما بايد شكارچي خوبي باشيد تا بهترين لحظات را شكار نماييد.يك عكاس كودك درست مانند يك عكاس خبري بايد منتظر لحظه اي ناب باشد تا بتواند بهترين لحظه را به ثبت برساند.آتليه عكاسي كودك نيل استوديو نيز با استفاده از كادري مجرب كه هر كدام تجربه عكاسي از كودكان را در صدها مورد در كارنامه خود دارند سعي نموده تا در نهايت بهترين خروجي را به مشتريان خود دهد.

 

آتليه تخصصي كودك

وجود زير ساخت هاي تخصصي مورد نياز  و افرادي متخصص باعث شده است تا در نهايت بتوانيم عكس هايي زيبا و منحصر به فرد را به مشتريان خود ارائه دهيم.شما عزيزان جهت دريافت اطلاعات بيشتر و زمان هاي مراجعه به استوديو مي توانيد از بخش تماس با ما سايت با ما در ارتباط باشيد.

در ضمن هديه اي ويزه كه براي تمام مشتريان خود در نظر گرفته ايم اين است كه بر اساس ميزان سفارشي كه به ما مي دهند برايشان تخفيف مناسبيدر نظر خواهيم گرفت.مي توانيد جهت تماشاي نمونه كارهاي ما به بخش گالري مراجعه نماييد و از عكس هاي گرفته شده توسط ما ديدن نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.