پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

خريد دستگاه فاني بافت اصل

۱۸۵ بازديد

فاني بافت

سرگرمي بي نظير براي شما

فاني بافت تشكيل شده از تعدادي كش رنگي و يك شابلون و يك ميله بافتني كه توسط آن شما مي توانيد انواع بافتني ها را به سليقه خود بافته و از آن لذت ببريد.استفاده از فاني بافت بسيار راحت بوده و همه افراد و در هر گروه سني مي توانند به آساني از آن استفاده كنند و كار با آن را ياد بگيرند.
استفاده از فاني بافت هيچ محدوديتي ندارد و شما مي توانيد انواع طرح هاي خود را توسط آن ايجاد كنيد و از رنگ بندي زيباي آن لذت ببريد.استفاده از خلاقيت در فاني بافت بسيار مهم بوده و شما مي توانيد انواع وسيله هاي زينتي را در رنگ بندي هاي مختلف ايجاد كنيد و از آن استفاده كنيد و يا به ديگران هديه دهيد.

فاني بافت
استفاده از بافتني فاني بافت بسيار لذت بخش بوده و علاوه بر سرگرمي و جذابيت ذوق و خلاقيت شما را به چالش مي كشد و مي توانيد انواع دست بند پابند گردنبند تل و … را با استفاده از ذهن خلاق خود ببافيد و لذت ببريد.
فاني بافت متشكل از ۶۰۰ قطعه در ۱۴ رنگ و يك پايه بافت مخصوص كه داراي پايه هاي بسيار بوده و بوسيله يك ميل بافتني شما مي توانيد هر چه مي خواهيد با سليقه خود ببافيد.

فاني بافتفاني بافت

اما در مورد روش خريد فاني بافت  مي توانيد از فروشگاه البرز خريد به يكي از روش هاي زير عمل نماييد :

۱. بروي دكمه خريد پستي كنار محصول كليك نماييد و همين الان خريد خود را تكميل كنيد.
۲. مي توانيد ادرس پستي و نام محصول و نام گيرنده محصول و كد پستي را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك كنيد.
۳. مي توانيد به صورت تلفني به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نماييد.

 

چگونه وجه كالا را بايد بپردازم ؟
كاري نداره شما اول خريد كنيد و محصول را دريافت نماييد و بعد از اينكه از رسيدن محصول مطمئن شديد مي توانيد وجه كالا را به مامور پست دهيد . با اين روش بدون هيچگونه دغدغه اي مي توانيد هر خريد كه خواستيد از فروشگاه البرز خريد انجام دهيد.
چه مدت طول مي كشد تا كالاي خريداي شده به دست من برسد ؟

چون به صورت پستي محصول شما برايتان ارسال مي گردد معمولا بين ۲ روز تا نهايتا ۵ روز زمان خواهد برد تا كالاي مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتي بازگشت پول

شما با خيال راحتي مي توانيد از فروشگاه البرزخريد اقدام به تهيه محصولات مورد نظر خود نماييد . ما تمامي محصولات خود را گارانتي كرده ايم و در صورتيكه هر گونه مشكلي در ان ديده شد ما آنرا برايتان به صورت رايگان تعويض خواهيم كرد.
اگر به فكر خريد دست بند هاي زيبا و جديد هستيد ولي از طرح هاي تكراري خسته شده ايد توسط اين محصول اين امكان را خواهيد داشت كه پابند ، انگشتر ، گوشواره ، انواع دستبند و سر كليدي و… را با يك رنگ بندي استثنايي و طرح دلخواه خودتان ايجاد كنيد.براي كار كردن با اين محصول نياز به مهارت زيادي نداريو تنها كافي است دفترچه راهنماي آن را مطالعه كرده و پس از اقدام به ايجاد اولين طرح خود بكنيد.پس از آن خواهيد ديد كه چقدر راحت مي تانيد انواع محصولات زينتي را با ابتكار عمل و خلاقيت بالايي توليد كنيد.
خصوصيات جالب اين محصول آن را به عنوان يك سرگرمي بسيار زيبا تبديل كرده است.تا جايي كه فاني بافت توانسته عنوان پر فروش ترين محصول سرگرمي در سراسر دنيا را از آن خود كند.
اين محصول نه تنها يك وسيله كاربردي به حساب مي آيد بلكه به عنوان يك بازي فكري جالب براي كودكان و همچنين يك سرگرمي جذاب براي نوجوانان به شمار بيايد.
آموزش كار با فاني بافت
۱-همانطور كه در تصوير مشاهده مي كنيد اين محصول داراي يك پايه بافت مخصوص داراي پايه هاي فراواني مي باشد كه براي قرار دادن كش ها در پايه بايد از آن استفاده كنيد.

فاني بافتفاني بافتفاني بافت
۲-پس از قرار دادن كش ها روي پايه مطابق تصوير مي توانيد طبق راهنماي قرار داده شده در داخل مصول اقدام به بافتن طرح مورد نظر خود كنيد.

فاني بافت

براي داشتن اين محصول فوق العاده همين الان اقدام به خريد فاني بافت از فروشگاه اينترنتي البرز خريد  نماييد و اين محصول فوق العاده را درب منزل خود تحويل بگيريد و پس از دريافت آن هزينه را به مامور پست بپردازيد.

انواع فاني بافت

انواع مختلفي از محصول فاني بافت در بازار وجود دارد كه ما در فروشگاه اينترنتي منو تو خريد به ارائه نوع اصلي و اورجبنال و داراي ضمانت تعويض را به شما مشتريان گرامي ارائه نموده ايم تا بتوانيد محصولي با كيفيت را بصورت مستقيم خريداري نماييد و از بابت هزينه اي كه مي كنيد خيالتان راحت باشد.
فاني بافت با قابليت كاربردي و سر گرم كننده اي كه دارد شما را مجذوب خود خواهد كرد و شما مي توانيد خلاقيت خود را شكوفا نموده و هر گونه زيور آلات و وسايل تزئيني ديگر را خودتان طبق سليقه شخصي خودتان و به راحت ترين روش ممكن درست كنيد.
كافي است تنها يك بار پس از مطالعه دقيق راهنماي كار با محصول اقدام به ساخت اولين دستبند يا پا بند و … نماييد و بعد از آن متوجه خواهيد شد كه كار با اين محصول تا چه حد راحت مي باشد و مي تواند بسيار سرگرم كننده و جالب باشد.توسط فاني بافت مي توانيد انواع جاكليدي و عروسك گوشواره و هر چه كه دلتان بخواهد را طبق سليقه خود توليد كنيد و استفاده نماييد.
به كمك شابلون موجود در بسته بندي اين محصول و آموزش هاي تصويري داخل آن شما مي توانيد هر مدل دست بند و ساير زيور آلات را خودتان ببافيد.مدل هاي دستبند بافته شده توسط فاني بافت جز پر طرفدارترين مدل ها در خانم ها بوده و سلايق گوناگون را مورد توجه قرار مي دهد.

فاني بافت
ما در فروشگاه اينترنتي البرز خريد  اقدام به حذف واسطه ها نموده و محصولاتي در خور و با كيفيت را با بهترين قيمت و در درب منزل تحويل مشتريان مي نماييم تا خيالشان از بابت هزينه اي كه مي كنند راحت باشد و هم محصولي با كيفيت را تهيه كنند.
جهت سفارس فاني بافت از فروشگاه اينترنتي منو تو خريد مي توانيد به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد.
۱- با كليك روي گزينه خريد پستي محصول و تكميل مشخصات پستي و ثبت سفارش
۲- با پيامك كردن و ارسال مشخصات پستي خود از قبيل آدرس + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده محصول به شماره تلفن
۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴٫
با تماس تلفني با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ثبت سفارش خود بصورت تلفني

 

فاني بافت يك وسيله بسيار كارامد و مفيد و سرگرم كننده براي همه ي افراد است.به كمك اين وسيله بافت شما قادريد تا انواع دستبند و انگشتر و گردنبند و ساير وسايل زينتي را در رنگ بندي متنوع و با توجه به سليقه خودتان ببافيد.اين محصول به علت سهولت كار و جذابيت عالي كه دارد بسيار پر طرفدار مي باشد.

خصوصيات فاني بافت فروشگاه اينترنتي البرز خريد

اين محصول داراي يك پايه بافت مي باشد كه توسط آن به راحتي مي توانيد انواع مدل ها را ايجاد كنيد.همچنين داراي ۴۰۰ عدد كش مخصوص و در تمامي رنگها بوده كه با توجه به سليقه خودتان مي توانيد اشيا بافته شده را رنگ بندي و تزئيين كنيد.

شما پس از مدت كوتاهي كار با فاني بافت مي توانيد بسياري از مدل هاي بافتني ديگر را ايجاد كنيد و آن را به اطرافيان خود هديه دهيد.كار با فاني بافت بسيار لذت بخش است و همه در هر سني مي توانند از اين وسيله استفاده نمايند.

در صورتي كه شما علاقمند به خريد دستبند هاي جديد و با طرح ها و رنگ بندي متفاوت هستيد با استفاده از اين محصول قادريد هر آنچه كه نياز داريد را خودتان خلق كنيد.

انواع دستبند ، پابند ، گردنبند و انگشتر و …

فاني بافت چيست؟
فاني بافت از تعداد زيادي كش رنگي و يك قلاب بافت بهمراه قاب اتصال تشكيل شده است كه شما توسط آن و با ذهن خلاق خود هر گونه زيورآلات و وسايل تزئيني را مي توانيد بسازيد.بافت دستبند هاي كشي رنگي و متنوع در طرح هاي مختلف فقط با فاني بافت و بدون نياز به آشنايي خاص در مورد بافت دستبند.
تنها كافيست مطابق راهنماي استفاده محصول ، كش هاي آن را درون شابلون قرار دهيد و مطابق دستور العمل ، انواع زيور آلات زيباي كشي را براي خود درست كنيد.

پس از يادگيري نحوه قرار دادن كش ها در شابلون فاني بافت ،ميتوانيد خودتان طرح ها و الگو هاي جديدي را خلق كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.