پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

كوچك كننده بيني

شيك و مجلسي

كوچك كننده بيني

۱۷۷ بازديد

كوچك كننده بيني آيدان

اين روزها افراد زيادي به دنبال اين هستند تا براي هر چه زيباتر كردن صورتشان تغييراتي در سايز و اندازه بيني خود دهند.براي اين كار معمولا اولين فكري كه ممكن است به ذهن هر كسي برسد شايد اين باشد كه بايد براي داشتن يك بيني زيبا حتما دست به انجام عمل جراحي بزند.اما ما در اينجا مي خواهيم شما را با محصولي آشنا كنيم كه تا حدود زيادي مي تواند شما را از يك عمل سخت و پر هزينه نجات دهد.نام اين محصول كوچك كننده بيني آيدان است.با ما همراه باشيد تا درباره اين محصول براي شما بيشتر توضيح دهيم.
اگر شما هم از سايز و فرم بيني خود ناراضي هستيد و دوست داريد تا كمي از حجم و اندازه ان كمتر كنيد حتما نياز نيست تا عمل جراحي را اولين راه براي اين كار بدانيد.شما با استفاده از يك كوچك كننده بيني استاندارد مي توانيد تا حد قابل توجهي از حجم و اندازه بيني خود بكاهيد و آنرا به فرمي كه مي خواهيد در آوريد.اين دستگاه براي بيني هاي گوشتي به خوبي جواب داده و براحتي مي تواند در مدتي كوتاه اندازه بيني شما را كوچك نمايد. كوچك كننده بيني آيدان داراي شماره ثبت اختراع است و جالب است بدايند براي اولين بار در جهان توسط يك مخترع ايراني به شماره اختراع 39376 به ثبت رسيده و هم اكنون در خط توليد انبوه مي باشد.

كوچك كننده بيني آيدان

شما با دستگاه كوچك كننده بيني آيدان مي توانيد :
1-فرم مناسب
2-بالا نگه داشتن بيني
3-اندازه مناسب
را براي بيني خود ايجاد نماييد.اين دستگاه نه تنها باعث خوش فرم شدن حالت بيني شما خواهد شد بلكه با استفاده مداوم از آن باعث ميشود تا توده هاي چربي به هيچ وجهدر ناحيه بيني شما تجمع نكنند و همين امر نيز علاوه بر كاهش حجم ان باعث خوش فرم شدن بيني شما مي شود.
ممكن است فكر كنيد كه اگر از اين كوچك كننده بيني استفاده كنيم در حين استفاده با مشكلات تنفسي روبرو خواهيم شد. در جواب بايد گفت در صورتيكه شما از محصول اصلي آيدان استفاده نماييد نه تنها اين مشكل را نخواهيد داشت بلكه براحتي مي توانيد ساعت هاي متوالي بدون هيچگونه موردي از آن استفاده نماييد.

كوچك كننده بيني آيدان
چون سايز و فرم بيني ها با يكديگر متفاوت است به همين جهت براي اينكه كوچك كننده بيني آيدان به خوبي بروي بيني شما قرار گيرد از يك سيليكون با كيفيت در ساخت آن استفاده شده تا خود را فرم و اندازه بيني شما تنظيم نمايد.شما براحتي مي توانيد ميزان فشاري كه اين كوچك كننده مي تواند به بيني شا بياورد را كم و زياد نماييد.در بازار متاسفانه به دليل استقبال بيش از حد مردم از اين دستگاه مدل هاي تقلبي فراواني در حال عرضه هستند و مشتريان به خاطر عدم آگاهي كافي از مشخصات محصول اصلي اقدام به خريد كالاهاي تقلبي و بيكيفيت مي كنند و بعد از مدتي كه از آن نتيجه لازم را نگرفتند به كل از استفاده ان نيز نا اميد خواهند شد.
پيشنهاد مي كنيم اين محصول را حتما از فروشگاه هاي معتبر تهيه نماييد و حتما از فروشنده بخواهيد كه كالاي اصلي همراه با هولگرام مخصوص و شناسنامه و گارانتي معتبر براي شما ارسال نمايد. ما نيز در فروشگاه البرز خريد براي شما علاقه مندان به دريافت اين محصول به صورت اصلي شرايطي را فراهم كرده يام كه براحتي مي توانيد در هر كجاي ايران كه باشيد تنها با چند دكمه اقدام به خريد و ثبت سفارش خود نماييد.شما مي توانيد به روش هاي زير نسبت به خريد اين محصول از فروشگاه ما اقدام نماييد.

دستگاه آيدان

 

روش خريد كوچك كننده بيني آيدان از فروشگاه البرز خريد چگونه است ؟
1-شما مي توانيد همين الان بروي دكمه خريد پستي كه در كنار محصول است كليك نماييد و در عرض چند دقيقه سفارش خود را ثبت كنيد.
2-اگر تمايل داريد مي توانيد آدرس پستي و نام محصول مورد نظر و نام گيرنده را به شماره تلفن 09359482324 پيامك كنيد.
3-همچنين شما عزيزان مي توانيد به صورت تلفني با شماره 09359482324 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد.
نحوه پرداخت وجه كالا چگونه است؟
شما درالبرز خريد ابتدا كالاي خود را خريد مي كنيد و زمانيكه انرا درب منزل و يا آدرس مورد نظرتان دريافت كرديد وجه انرا به مامور پست مي پردازيد.با اين روش مي توانيد با خيال راحت و بدون هيچگونه دغدغه اي نسبت به تهيه محصول خود از فروشگاه ما اقدام نماييد.
مدت زمان ارسال كالا چقدر خواهد بود ؟
كليه محصولات ما به صورت پستي براي شما ارسال خواهند شد و معمولا بين 2 روز تا 5 روز زمان خواهد بر. البته برخي از كالاهاي ما براي شهروندان تهراني به صورت پيكي قابل ارسال است.

 

گارانتي بازگشت پول
شما با خيال راحتي مي توانيد از فروشگاه البرز خريد اقدام به تهيه محصولات مورد نظر خود نماييد . ما تمامي محصولات خود را گارانتي كرده ايم و در صورتيكه هر گونه مشكلي در ان ديده شد ما آنرا برايتان به صورت رايگان تعويض خواهيم كرد.

 

 


شايد تا قبل از اخترا ع دستگاه كوچك كننده بيني آيدان كسي حتي فكرش هم نمي كرد كه بتوان بدون نياز به عمل جراحي در حجم و اندازه بيني دست برد و آنرا كوچك تر نمود.اما امروز اين يك واقعيت است كه با آيدان مي توانيد براحتي و در مدت زماني كوتاه و با هزينه هيا بسيار كمتر از يك عمل جراحي به بيني دلخواه خود دست يابيد.

كوچك كننده آيدان

با هم به نكاتي مهم در مورد نحوه استفاده از اين محصول مي پردازيم :
1-شما تنها كافيست در طي روز به مدت 30 دقيقه الي 1 ساعت از اين محصول استفاده نماييد.(البته در برخي مواقع براي نتيجه گرفتن سريع و همچنين به خاطر نوع و حجم بيني بايد مدت زمان بيشتري استفاده شود.)
2-مدت زماني كه توصيه شده حداقل از اين دستگاه استفاده شود 45 تا 60 روز مي باشد.
3-دقت داشته باشيد اگر بيني شما از مدل بيني هاي گوشتي است با خيال راحت مي توانيد اقدام به خريد كوچ كننده بيني آيدان از ما نماييد.
4-شما مي توانيد از يك دستگاه براي چند نفر استفاده نماييد بدين صورت كه در طي روز در ساعات مختلف ميان افراد مختلف استفاده گردد.
5-دستگاه اصلي داراي ويژگي ضد باكتري بوده و به هيچ وجه در هنگام استفاده به پوست شما آسيب نخواهد رساند.
6-دستگاه اصلي داراي برچسب اطمينان يا همان هولگرام است.و همچنين در كنار ان براي شما بايد يك كارت گارانتي معتبر و تاييديه وزارت بهداشت نيز ارسال شود.
اما دستگاهي كه ما براي شما ارسال خواهيم كرد داراي موارد زير است :
1-كوچك كننده بيني آيدان داراي يك كنترل ال سي دار است و به صورت وكيوم كامل ارسال مي شود.
2-همراه با اين دستگاه براي شما كارت گارانتي معتبر ارسال خواهد شد.
3-دستگاه اصلي كه قابليت شستشو را دارا بوده و به راحتي مي توانيد آنرا تميز نماييد.
4-يك صابون رازك اصل
5-دفترچه راهنماي فارسي
6-يك دي وي دي راهنما
7-ويبراتور
8-پد مخصوص آيدان

آيدان

 

اما شايد برايتان سوال باشد كه از كجا و چگونه مي توان محصولات تقلبي كه با نام كوچك كننده بيني آيدان در حال عرضه كردن هستند را شناسايي نمود . ما به شما نشانه هايي از اين محصولات بي كيفيت را خواهيم داد تا
1-اولين چيزي كه بايد به آن توجه كنيد نام محصول است كه در محصولات تقلبي به گونه اي ديگر نوشته شده است.
2-محصولات تقلبي فاقد دستگاه ال سي دي هستند.
3-شما كوچك كننده بيني آيدان تقلبي نمي توانيد هولگرامي مشاهده نماييد.
4-قيمت نهايي محصولات تقلبي به مراتب پايين تر از قيمت دستگاه اصلي هستند كه توسط شركت آيدان تهيه و توزيع شده است.
5-كوچك كننده هاي تقلبي داراي بسته بندي بسيار بي كيفيتي هستند.

نشانه هاي كوچك كننده بيني آيدان (IDAN) تقلبي:

اما براي بسياري از افراد سوال شده كه نحوه عملكرد اين دستگاه به چه صورت است و چگونه مي توان باور داشت كه با خريد كوچك كننده بيني آيدان مي توان در مدت 60 روز به بيني ايده آل خود رسيد ؟
در واقع پد هاي مخصوصي كه به همراه دستگاه برايتان ارسال مي گردد داراي مواد خاصي هستند و همچنين با توجه به عملكرد ويبراتور باعث مي شود تا بعد از مدتي چري هاي بيني شما از بين برود.اين عمل ويبراتور و پد هاي آن باعث مي شود تا شكل و فرم دماغتان نيز زيباتر شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.