پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

آتليه كودك

شيك و مجلسي

آتليه كودك

۱۸۵ بازديد

زيباترين لحظات را براي شما خلق خواهيم كرد

 

 

هميشه عكاسي كودك نسبت به عكاسي با موضوعات ديگر از جذابيت هاي خاص خود برخوردار بوده است.عكاسي از نوزاداني شيرين و دوست داشتني كه با تعجب و بدون اينكه بدانند داريم چه كار مي كنيم به لنز دوربين نگاه مي كنند و همين  حالات و رفتار عجيب و غريب انها باعث مي شود تا عكس هايي زيبا و فوق العاده خلق شوند.قطعا در كنار اينكه بايد از تكنيك هاي عكاسي  كودكان شناخت كافي داشته باشيد بايد چاشني صبر و حوصله را نيز به كار خود اضافه كنيد.كودكان با توجه به عدم شناخت كاري كه انجام مي دهيم ممكن است هر لحظه با توجه به روحيه حساس خود  بي قراري هاي مختلفي انجام دهند و اين امر كار را براي عكاس سخت تر خواهد كرد. عكاس حرفه اي بايد در مدت  زمان كوتاه بتواند ارتباط خوب و صميمانه اي با كودك بر قرار نمايد تا در كمال آرامش بتواند به وظيفه خود عمل كند.

عكاسي كودك

 

يكي از مهمترين شروط موفقت در عكاسي كودك قطعا شكار لحظه هاي خاص از حالات زيباي كودك است. كودكان معمولا با با حالات بسيار شيرين و پز ها دلبرانه اين شرايط را براي عكاس مهيا خواهند كرد و اين عكاس است كه بايد مانند عقابي تيز بين به شكار بهترين لحظه ها بپردازد.گاهي لازم است تا عكاس با شكلك ها و حركاتي كه انجام مي هد كودك را وا دارد تا حالات و پز هاي خود را تغيير دهد. به هر حال بايد قبول كرد با تمام سختي هايي كه ممكن است حرفه عكاسي كودك داشته باشد قطعا شيريني ها و زيبايي هاي خاص خود را نيز به همراه دارد.

اگر امور مربوط به عكاسي در يك آتليه تخصصي كودك انجام پذيرد با توجه به زير ساخت هاي موجود كه براي اين كار فراهم شده است قطعا شاهد عكس هاي زيباتر و با كيفيت تري خواهيم بود.مثلا داشتن  تخصص لازم در نور پردازي باعث مي گردد تا كيفيت و زيبايي عكس هاي گرفته شده دو چندان شود.از آنجايي كه نوزاد ممكن است بسيار زود خسته شود و به بهانه گرفتن مشغول شود پس بايد عكاس در سريع ترين زمان ممكن و با هوشياري بالا به شكار لحظه ها بپردازد و در مدت زماني كوتاه بهترين آثار را خلق نمايد.

عكاسي كودك

 

ما سعي كرده ايم تا در آتليه عكاسي كودك نيل استوديو محيطي كاملا آرام و دوست داشتني را چه براي كودكان و چه براي والدين آنها پديد آوريم.سعي كرده ايم تا با موزيكي كودكانه و رنگ پردازي بسيار زيبا و آرامش بخش فضايي را ايجاد كنيم تا كودكان در ان احساس رضايت كامل داشته باشند.معمولا كودكان با ديدن محيطي با نور پردازي و رنگ آميزي جديد و ديدن افراد غريبه ممكن است كمي بي قراري كنند كه اين امر كاملا طبيعي بوده و با كمي گذشت زمان به آن عادت خواهند كرد.

گاهي اوقات زماني كه والدين به آتليه مراجعه مي كنند شاهد هستيم كه كودكان در خواب مي باشند. در اين زمان بهترين موقع براي گرفتن عكس هاي كودك در خواب است. البته به شرط داشتن لباسي مناسب مي توان با توجه به خواب بودن كودك در كمال آرامش مشغول به گرفتن عكس هاي زيبا شد. البته معمولا بهترني عكس هايي كه از كودكان در زمان خواب گرفته مي شود اگر در طول دوره ۲۰ روزگي تا ۱٫۵ ماهگي باشد از جذابيت و زيبايي بسيار زيبايي برخوردار خواهد بود.

عكاسي كودك

 

اگر بخواهيم كمي از سختي هاي عكاسي كودك بگوييم مي توان به موارد زير اشاره كرد :

گاهيي با كودكاني خجالتي روبرو مي شويم كه  تا با محيط آتليه اشنا شوند ممكن است كمي زمان ببرد.

گاهي به اقتضاي سن كودك با لجبازي هاي عجيب و غريب او روبرو خواهيم شد كه اين امر هم كاملا طبيعي خواهد بود.

 

بر اين معتقد هستيم كه زيبايي عكس هاي كودكانه در واقع به اين خاطر است كه انها از ژست هاي كاملا طبيعي خود استفاده مي كنند.بي آنكه نياز باشد بگوييم ژستي خاص بگيرند.تنها زماني كه كودك دلبند شما در خواب باشد ما با تغيير حالاتي در نحوه خوابيدن انها سعي مي كنيم ژست هايي زيبا و دوست داشتني به انها دهيم تا عكس هايي زيبا و جذاب گرفته شوند.براي آنكه خنده كودكان طبيعي تر باشد هيچ گاه به انها نمي گوييم كه براي ما بخندند.بلكه سعي مي كمنيم تا با حركات و رفتارهاي خودمان آنها را به خنده وا داريم كه در اين صورت مي توان شاهد لحظات و صحنه هاي بسيار زيبايي بود.

با توجه به امكانات و زير ساخت هاي مناسب و تخصصي كه در آتليه نيل استوديو براي شما فراهم كرده ايم قطعا عكاسي كودك در اين محيط نسبت به محيط خانه بسيار تخصصي تر و راحت تر صورت مي پذيرد و در نهايت كيفيت عكس هاي گرفته شده در اتليه ما به مراتب بالاتر از زماني است كه در محيط خانه گرفته خواهد شد.معمولا بهترين عكس هاي خواب از نوزادان ۲۰ روز به بالا تا نهاياتا ۵ ماهه گرفته مي شود.چرا كه هر چقدر سن نوزاد بالا تر مي رود در واقع خواباندن انها در هر محيطي دشوار تر شده و خواب انها نيز بسيار سبك تر از قبل خواهد شد.

عكاسي كودك

 

در نهايت سعي كرده ايم تا با فراهم آوردن محيطي كاملا شاد و صميمي و آرامش بخش شرايطي را فراهم نماييم تا كودك دلبند شما نهايت راحتي را احساس نمايد و بتوانمي بهترين و زيباترين عكس ها را از او در لحظات مختلف بگيريم.

با توجه به ميزان سفارش مشتريان عزيز گالري آتليه عكاسي كودك نيل استوديو هدايا و اشناتيون هايي را براي شما عزيزان در نظر گرفته است كه مي توانيد با توجه به ميزان سفارش خود از اين امكان ما نيز بهره مند شويد.همچنين اگر شما درخواست مونتاژ هاي كامپيوتري را از ما داشته باشيد آنرا به بهترين شكل  برايتان انجام خواهيم داد.پيشنهاد مي كنيم در اين زمينه و براي دريافت اطلاعات بيشتر حتما از بخش تماس با ما سايت با ما تماس گرفته و اطلاعات دقيق تري را دريافت نماييد.

پيشنهاد مي كنيم حتما براي ديدن نمونه هاي بيشتر از عكاسي كودك به گالري سايت مراجعه نموده و از تمامي عكس هاي گرفته شده ديدن نماييد.براي دريافت اطلاعاتي همچون ساعات مراجعه و قيمت تمام شده كار مي توانيد با ما همين الان تماس بگيريد.

عكاسي كودك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.