پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

عكاسي كودك

شيك و مجلسي

عكاسي كودك

۱۸۷ بازديد

بهترين عكس ها كودك خود را در اتليه عكاسي كودك نيل استوديو بگيريد

 

قطعا يكي از سخت ترين كارها در حيطه عكاسي كودك مواجهه شدن با كودكان خجالتي است.معمولا اين بچه ها به راحتي حاضر به عكس گرفتن نخواهند شد و راضي كردن انها براي اينكه فقط لحظاتي در مقابل دوربين شما قرار بگيرند بسيار دشوار و سخت به نظر مي رسد.براي يك عكاس كودك اين يك امر طبيعي است و بايد در اين مواقع با صبر و بردباري كامل بتواند با كودك مقابل به درستي ارتباط بر قرار نموده و او را راضي كند تا در مقابل لنز دوربينش قرار گيرد.آتليه عكاسي كودك نيل استوديو با بهه گيري از كادري مجرب در اين زمينه كار را براي شما راحتر از گذشته نموده است. اولا با دارا بودن محيطي سراسر از آرامش سعي كرده ايم تا به كودك شما حسي بي نظير دهيم تا بتواند در كمال آرامش به محيط جديد عادت كرده و احساس خجالت نكند.همچنين با استفاده از كادري دوره ديده و مجرب و صبور كه بارها و بارها با اين شرايط روبرو شده اند سعي نموده ايم تا در كمترين زمان ممكن ارتباطي صميمانه با كودك شما بر قرار نماييم تا در ادامه كار به مشكل كمتري بر بخوريم.

آتليه عكاسي كودك

 

وقتي شما مي خواهيد از بچه ها عكس بگيريد ، بعضي وقت ها با بچه هايي بسيار خجالتي برخورد مي كنيد كه به راحتي حاضر به گرفتن عكس نمي شوند و خودشان را پشت چيزي مخفي مي كنند. اين كار شما را سخت خواهد كرد و باعث مي شود كه نتوانيد عكس خوبي از آنها بگيريد. در اين مطلب به نكاتي اشاره خواهيم كرد كه شما با استفاده از آنها مي توانيد بر اين مشكل غلبه نماييد.معمولا زمانيكه ما با يك كودك خجالتي روبرو مي شويم  با توجه به شناخت اصول روانشناسي كودك سعي مي كنيم تا كمي از او فاصله گرفته و به كودك فضاي بيشتري دهيم.سعي خواهيم كرد تا براي كودك دلبند شما ايجاد علاقه كنيم تا بتواند احساس خوب و خوشايندي در محيط آتليه داشته باشد.

 

آتليه عكاسي كودك

هر چقدر هم كه با كودك مقابل فاصله سني داشته باشيد مهم نيست . در واقع اگر با احترام با طرف مقابل برخورد كرديد مي توان منتظر دريافت نتايجي قابل قبول بود.در آتليه تخصصي كودك با وجود كادري مجرب در اين زمينه كه به تمام اصول روانشاختي كودك اگاه هستند سعي خواهيم كرد تا با كودك شما وارد يك بحث شده و از اين طريق ارتباطي صميمانه با او برقرار نماييم.با سوال كردن از كودك و پرسيدن نظر وي باعث خواهيم شد تا با ما احساس راحتي بيشتري نمايد.

اگر به دنبال عكس هايي زيبا هستيد بايد بگذاريد تا كودكان ان چيزي كه هستند باشند و با هر چيزي كه دوست دارند عكس بگيرند.اينجوري آنها احساس راحتي بيشتري مي كنند و در نتيجه راحت مي توانيد به ادامه عكاسي خود مشغول شويد.

آتليه عكاسي كودك

 

مجموعه نيل استوديو با دارا بودن تجربه اي چند ساله در زمينه آتليه عكاسي كودك سعي نموده است تا محطي را فراهم نمايد تا در مدت حضور شما و كودك دلبندتان نهايت آرامش را تجربه نماييد.سعي كرده ايم تا با استفاده از دكورهايي بسيار طبيعي روحي تازه به عكس هاي شما دهيم.سعي نموده ايم تا تمام لوازم و ابزار الات موجود در دكورها را به گونه اي تهيه كنيم تا هيچ گونه آسيبي به كودك دلبند شما وارد نيايد.با استفاده از آخرين و مدرن ترين لوازم عكاسي همواره سعي كرده ايم تا بالاترين كيفيت ممكن را به مشتريان خود ارائه دهيم.

 

آتليه عكاسي كودك

در آتليه تخصصي كودك كادري مجرب و حرفه اي در مرحله نهايي با روتوش كردن و ويرايش عكس شما سعي خواهند كرد تا به بهترين نحو ممكن خروجي نهايي را  بسيار طبيعي و منطبق با خواسته هاي شما پياده سازي نمايند.همكاران ما جز با سابقه ترين عكاسان كودك در تهران به شمار مي روند كه هر كدام سابقه عكاسي از صدها مورد مختلف را در كارنامه خود دارند. شك نكنيد تمام تلاش مجموعه نيل استوديو بر اين است كه در نهايت رضايت خاطر شما عزيزان به صورت كامل جلب شود.در اين راه تلاش زيادي كرده ايم و اميدواريم با حضور گرم شما در آتليه عكاسي كودك نيل بتوانيم بهترين لحظات را برايتان رقم بزنيم.

آتليه عكاسي كودك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.